Адреса школи     Електронна адреса
Про нас
Історія школи
Навчання
Спорт
Школа дитячої творчості
Новини
Архів
Погода в Україні

Розклад

Навчання

У школі навчається 260 дітей. З них учнів 1 - 4 кл. – 55, 5-9 кл. – 159, 10-11 кл. – 46. Кількість класів – 15.

Організація навчально-виховного процесу в школі забезпечує наступність освіти від дошкільного відділення до основної школи.

Напрямки навчання:

- дошкільне відділення - впровадження елементів системи М. Монтессорі;

- початкова школа - навчання за Типовими навчальними планами 12-річної школи з додатковим вивченням уроків "Права дитини" та "Комп'ютерна азбука";

- 5-6 класи - пропедевтика предметів суспільно-гуманітарного та спортивного профілів;

- 7-9 класи - допрофільне навчання (спецкурси з основ правознавства, поглиблене вивчення фізичної культури та основ захисту Вітчизни);

- 10-11 класи - профільне навчання (спортивний, суспільно-гуманітарний), вивчення спецкурсів з креативних комп'ютерних технологій.

ПРАВИЛА КОНКУРСНОГО ПРИЙМАННЯ
В СПЕЦІАЛІЗОВАНІ КЛАСИ ВОЛОДИМИР-ВОЛИНСЬКОЇ СПЕЦІАЛІЗОВАНОЇ ШКОЛИ-ІНТЕРНАТУ І-ІІІ СТУПЕНІВ
“ Центр освіти та соціально-педагогічної підтримки”

1. Загальні положення

1.1. Приймання дітей до спеціалізованих класів здійснюється на конкурсній основі.
1.2. Відповідно Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів), (наказ Міністерства освіти і науки України № 389 від 19.06.03), Положення про загальньоосвітній навчальний заклад та на підставі Статуту спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, з поглибленим вивченням предметів спортивного та суспільно-гуманітарного профілів робоча група з числа педагогічних працівників розробляє Правила конкурсного приймання, що обговорюються на спільному засіданні педагогічної ради і ради навчального закладу, схвалюються ними і затверджуються директором навчального закладу та погоджуються з відповідним органом управління освітою.
1.3. У конкурсному відборі можуть брати участь учні незалежно від місця проживання.
1.4. Конкурсні випробування здійснюються на безоплатній основі.

2. Організація конкурсу

2.1. До участі в конкурсі допускаються діти, які потребують соціальної допомоги (не мають відповідних умов для навчання), на підставі особистої заяви ( або заяви батьків чи опікунів), що подається на ім”я директора школи, табеля успішності (крім дітей, які вступають до першого класу) або свідоцтва про базову загальну середню освіту.
Для участі у конкурсі дітей, які вступають до 1-го класу, крім заяви від батьків або осіб, які їх заміняють подається копія свідоцтва про народження та медична картка дитини встановленого зразка.
2.2. Для проведенння конкурсних випробувань в спеціалізовані класи в школі створюється конкурсна педагогічна комісія, склад якої затвержується наказом директора навчального закладу за погодженням з радою навчального закладу. До складу конкурсної комісії залучається практичний психолог. Головою конкурсної комісії є директор навчального закладу або його заступник.
2.3. Додаткове конкурсне приймання може, як виняток, відбуватися протягом навчального року за наявності вільних місць за таких самих умов, що й основний відбір. При цьому наповнюваність класів не повинна перевищувати 20-25 учнів.
2.4. До конкурсної комісії можна подавати копії дипломів, грамот, інших документів, які підтверджують здібності учнів з обраної спеціалізації та відображають їх навчальні або творчі досягнення.
2.5. Не дозволяється вимагати від учнів характеристик з попереднього місця навчання, довідок з місця роботи батьків тощо.

3. Проведення конкурсу

3.1. Конкурсне приймання дітей, які вступають до 1-го класу спеціалізованої школи, проводиться у формі співбесіди з дитиною в присутності її батьків або осіб, які їх заміняють. Тривалість співбесіди – не більше 20 хвилин.
3.2. Співбесіда з дитиною, яка вступає до 1-го класу спеціалізованої школи включає виконання спеціальних діагностичних завдань для перевірки рівня загального розвитку дитини, її функціональної готовності до систематичного навчання та здатності до вивчення дисциплін відповідно до спеціалізації закладу.
Такі завдання розробляє педагогічна комісія на основі матеріалів, запропонованих центрами практичної психології і соціальної роботи (психологічними службами), та затверджує директор навчального закладу з погодженням з відповідним органом управління освітою.
Не допускається перевірка знань та умінь дитини понад обсяги державних вимог навчально - виховних програм дошкільного навчального закладу.
3.3. Чисельність педагогічної комісії для співбесіди з дитиною, яка вступає до 1-го класу спеціалізованої школи, складається із трьох осіб: директор школи - голова комісії, психолог та фахівець з початкової школи - члени комісії.
3.4. Для учнів 2-4, 5-9 класів адміністрація школи самостійно визначає чисельність приймальної та предметної комісії, а також види, форми проведення та кількість конкурсних випробувань, але не більше двох з урахуванням співбесіди.
3.5. Конкурсні випробування для учнів 10-11 класів старшої школи проводяться з навчальних предметів, що відповідають профілю класів в письмовій або усній формах.
Адміністрація школи самостійно визначає чисельність приймальної та предметних комісій, а також види, форми проведення та кількість конкурсних випробувань, але не більше трьох з урахуванням співбесіди.
3.6. Конкурсні випробування для учнів, які вступають до 5-го класу (пропедевтичного) з поглибленим вивчення предметів суспільно-гуманітарного профілю, проводяться у формі співбесіди, що відповідає спеціалізації закладу, в усній формі.
3.7. Конкурсні випробування для учнів, які вступають до 7-8-х класів з поглибленим вивченням предметів спортивного профілю, проводиться співбесіда з української мови, математики, англійської мови та складання нормативів з фізичної культури.
3.8. Конкурсні випробування для учнів, які вступають до 10-го класу з поглибленим вивченням правознавства, проводиться з профільного предмета.
3.9. Результати конкурсних випробувань (у тому числі співбесіди) оформляються у вигляді протоколів відповідної комісії, які зберігаються протягом року (у тому самому порядку, що й протоколи державної підсумкової атестації учнів).
3.10. Учні-випустники 9-х класів, які за результатами навчання отримали свідоцтво про базову загальну середню освіту з відзнакою, звільняються від одного випробування (на вибір випускника) з виставленням до протоколу максимальної кількості балів.
3.11. Учні (діти), які хворіли під час проведення конкурсу, зобов'язані подати медичну довідку, на підставі чого їм надається право участі в повторних конкурсних випробуваннях, терміни проведення яких визначає директор навчального закладу.
3.12. Учні (діти) , які не з'явились на конкурсне випробування без поважних причин, до наступних випробувань не допускаються.

4. Порядок зарахування

4.1. Діти, які успішно пройшли співбесіду до 1-го класу зараховуються до школи наказом директора на підставі рішення медико-психолого-педагогічної комісії та медичного висновку про функціональну готовність дитини до навчання в школі.
4.2. Учні (діти), які згідно з рейтингом пройшли конкурс, зараховуються до навчального закладу наказом директора на підставі рішення конкурсної комісії. Зарахування учнів (дітей) проводиться протягом 5 днів після оголошення результатів конкурсу.

4.3. До навчального закладу подаються такі документи:
- заява;
- направлення (путівка) відповідного органу управління освітою, служб у справах неповнолітніх або місцевого самоврядування за місцем проживання (перебування) дитини;
- відповідні медичні документи про стан здоров’я;
- свідоцтва про народження дитини або інший документ, що засвідчує вік дитини за відсутністю свідоцтва;
- особова справа;
- довідки про житло та стан матеріального забезпечення сім”ї;
- документи про батьків або осіб, які їх замінюють;
- ідентифікаційний код дитини;
- документ про освіту (5-9 кл.-табель, 10- свідоцтво про базову загальну середню освіту).
4.4. Якщо учні, їх батьки або особи, які їх замінюють, не згідні з рішенням конкурсної комісії, вони можуть звернутися до голови цієї комісії з апеляцією. Апеляція подається протягом тижня після оголошення результатів конкурсу і розглядається протягом трьох днів з дня її подання. Для розгляду апеляцій створюється апеляційна комісія, чисельність та склад якої визначаються навчальним закладом за погодженням з відповідним органом управління освітою. Проведення додаткових випробувань під час розгляду апеляції забороняється.
4.5. У разі, якщо висновки апеляційної комісії не задовольняють осіб, які подали апеляцію, останні можуть звернутися до відповідного органу управління освітою, який створює свою апеляційну комісію, рішення якої є остаточним.
4.6. Учні, які за підсумками конкурсу не зараховані до спеціалізованих класів, продовжують навчання у закладах, де вони навчалися до участі в конкурсі.
4.7. Учні, які зараховані до спеціалізованих класів, але не приступили до занять без поважних причин протягом 10 днів від їх початку, відраховуються із списків даного класу навчального закладу. На звільнені місця може проводитись додаткове конкурсне приймання.

5. Контроль за проведенням конкурсу

5.1. Директор спеціалізованої школи-інтернату несе персональну відповідальність за дотримання вимог "Інструкції про порядок конкурсного приймання дітей (учнів, вихованців) до гімназій, ліцеїв, колегіумів, спеціалізованих шкіл (шкіл-інтернатів)".
5.2. Контроль за організацією та проведенням конкурсу, порядком зарахування учнів до спеціалізованої школи, за його результатами здійснює управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації.
5.3. При порушенні навчальним закладом вимог Інструкції та Правил конкурсного приймання, розроблених навчальним закладом, рішенням відповідного органу управління освітою результати конкурсу визнаються недійсними. У такому разі орган управлення освітою, що приймав це рішення, організовує і проводить повторний конкурс, результати якого є остаточними.

Головна